سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به کار کسانى خشنود است ، چنان است که در میان کار آنان بوده است ، و هر که در باطلى پا نهاد ، دو گناه بر گردن وى افتاد ، گناه کردار و گناه خشنودى بدان کار . [نهج البلاغه]
انا مجنون الحسین علیه السلام
درباره



انا مجنون الحسین علیه السلام

وضعیت من در یاهـو
مجنون الحسین(ع)
حسین (ع) به ما آموخت چگونه به اصول گردن نهیم و چگونه پاسداری کنیم . و به ما آموخت چگونه عقیده را مقدس بداریم و چگونه از آن به دفاع برخیزیم. و...
آهنگ وبلاگ

نرم افزار دعای عهد برای موبایل

 

  نرم افزار دعای عهد همراه همراه با صدا را، آقای محمد علی شریعتی ساخته اند. من روی موبایل w800 نصبش کردم جواب داد. چون فرمتش جاوا است روی تمام گوشی ها، هم نوکیا و هم سونی اریکسون و حتی دیگر مدلهای گوشی (به غیر از پاکت پی سی ها) که قابلیت نصب نرم افزار رو داشته باشند و بتوانند Mp3 پخش کنند اجرا میشه و مشکلی هم نداره! گرافیک نرم افزار هم ساده و زیباست!
حجم این نرم افزار 598 کیلو بایت است و شما می توانید آنرا
از اینجا دانلود کنید.

برای دیدن ودانلود نرم افزار های دیگر به ادامه مطلب بروید در ضمن منبع این نرم افزار ها وبلاگ بی معرفت هست.

نرم افزار زیارت عاشورا برای موبایل

این هم برنامه زیارت عاشورا... با اینکه برنامه با جاوا نوشته شده و قاعدتاً باید روی همه موبایل ها اجرا بشه ولی به دلیل رعابت نکردن برخی استاندارهای فارسی سازی در کدنویسی آن، تنها می توانید آنرا روی موبایل های نوکیا اجرا کنید.از اینجا دانلودش کنید!

 

 

 

دعای کمیل روی موبایل

نام: دعای کمیل V1.0
حجم: 25.6 کیلوبایت
سازگار با: موبایل های سری 60 نوکیا
(احتمال داره به سری N هم بخوره، البته همونطور که می بینید این فایل جاوا هستش! و باید روی تمام موبایل های جاوا نصب بشه.. ولی من روی w800 امتحان کردم. متن ها رو خراب نشون میداد!!)

لینک دانلود

 

ارتباط مسنجری برای پاسخ به سوالات شرعی

خب... خیلی راحته برنامه رو از این صفحه دانلود کنید، بعد از دانلود روی فایل کلیک کنید و آدرسی را برای Extract شدن برنامه انتخاب کنید سپس با وارد کردن نام کاربری user1 یا user2 یا user3 یا... یا user5 و کلمه عبور 2 و انتخاب بخش مورد نظر به شبکه اتصال پیدا می کنید. (لینک صفحه راهنما)
البته نمایندگان مراجع تنها در ساعات خاصی حضور دارند که می تونید این ساعات رو
از اینجا ببینید! بعلاوه اینکه از امکانات تازه اون هم اینه که ارتباط با کارشناسان علوم اسلامی را هم فراهم کرده است!
روی هم رفته نرم افزار خوبیه! به شرطی که بهش بها داده بشه و نظارت شده، فعالیت کنه! من که خیلی دوست دارم که سوالاتم رو از این طریق بپرسم! خیلی راحتتره برام...!!
خب این هم اولین پست بخش نرم افزار های مذهبی... تا نرم افزارهای بعدی یا علی

 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مجنون الحسین(ع) 86/5/12:: 10:16 صبح     |     () نظر


انجمن علمی تفریحی فورآل